وبلاگ آموزشی دشتبان

متن مرتبط با «آهای عمر دقایق» در سایت وبلاگ آموزشی دشتبان نوشته شده است

دقایق عمر

  • نیلوبلاگ

    وقتى می شود دقایق عمرت را با آدم هاى خوب بگذرانى، xa0 xa0چرا باید لحظه هایت را صرف آدم هایى کنى که xa0 با دل هاى کوچکشان مدام درگیر حسادت ها و xa0 xa0کینه ورزى هاى بچه گانه اند ... xa0 یا مدام براى نبودنت... xa0 براى خط زدنت تلاش مى کنند؟... xa0 نه! همیشه جنگیدن خوب نیست!... xa0 من همیشه جنگیده ام تا چیزى را عوض کنم... xa0 اما این روزها فهمیده ام که با آدم هاى کوته نظر نباید جنگید... xa0 فهمیده ام براى اثبات دوست داشتن نباید جنگید... xa0 براى به دست آوردن دل آدم ها نباید جنگید... xa0 براى اثب...

    ادامه مطلب